Museu Picasso — Memòria Anual 2015

El museu Picasso de Barcelona, amb més d’un milió de visitants anuals, està situat al barri del Born i ocupa cinc grans palaus que daten dels segles XIII-XVI. Cada any el museu publica una memòria on es detallen totes les accions que s’han realitzat; exposicions, activitats, donacions, etc. Per a la memòria del 2015 hem creat una web ‘responsive’ a mida, dissenyada i programada expressament per a adaptar-se als continguts de cada apartat.

Museu Picasso — Memòria Anual 2015 (direcció d’art, disseny gràfic, art i cultura, web), per DOMO-A | Direcció d’art i disseny gràfic, Barcelona

Gràfiques animades per a les dades econòmiques

Amb la intenció de fer més atractives les dades econòmiques hem animat gràfiques i hem buscat elements subtils d’interacció que ens serveixen de guia en la navegació, creant un ritme de lectura coherent amb la identitat del museu.

Aquesta vitalitat la mostrem a través de l’ús del color i les imatges, en els textos animats i en l’estructura dels continguts pensats per respondre a la necessitat de ser transparents i accessibles.

Obres a pantalla completa

El museo Picasso de Barcelona és un dels referents de la vida cultural de la ciutat. Un museu que difon l’obra de Picasso i que amb les seves exposicions, conferències i activitats per a estudiosos i públic en general es mostra obert i ple de vitalitat.